Walibi

Restyling wayfinding

Klant
Walibi

Opdracht
Restyling in-park signage + way finding

De Walibi pretparken ondergingen onlangs een grondige metamorfose. Hiervoor ontwikkelde Wallrus een volledige nieuwe signalisatie die past binnen de nieuwe huisstijl en de rebranding van de 4 parken. Trendy attractieborden, stevige wegwijzers, overzichtelijke parkplannen,  duidelijke instructieborden en communicatie voor shops werden herdacht, ontworpen en vormgegeven. Duurzaamheid, gebruiksvriendelijkheid en aanpasbaarheid vormden het uitgangspunt van deze studie.

Tegelijkertijd werd voor de 4 verschillende locaties een wayfindingstudie  gemaakt om de verplaatsingen van de bezoekers in kaart te brengen en te sturen en om de inhoud van de directionele borden te bepalen.

Alles werd in een handig handboek verzameld en dient nu als basis bij elke aanpassing of uitbreiding.

#concept #creatie #wayfinding #outdoorsign

Testimonial icon

“De restyling gebeurde door een internationaal team elk met hun eigen expertise” Serge Naïm, Directeur Général Marketing Compagnie des Alpes

Gerelateerde projecten